=14px[color=#e2e2e2]Ingame Navn:Erik Hasseriis
Hvorfor ville du med I politiet:Jeg vil gerne ind i Politi Da jeg gerne vil være polit igen og så er det en drøm og vel være en stor oplevelse for mig. jeg vel også ind da jeg ik gider og være medic eller civil mere jeg vel prøve noget nyt og tror politiet her i byen vel være et fedt sted. jeg elsker også hvad i laver og at i holder byen fri fra kriminelle og alle dem der bare er dumme og skulle skydes. jeg vel også vel være et fedt sted. jeg elsker også hvad i laver og at i holder byen fri fra kriminelle og alle dem der bare er dumme og skulle skydes. jeg vel også ind da jeg ser op til jeg og siden jeg hvar 24"da jeg begyndte med Rp"; vel jeg gerne være politiman .så jeg vel ind fordi jeg elsker Jeg og denne By/community [img]http://gigagaming.dk/forum/uploads/emoticons/biggrin.png[/img] fordi at jeg elsker at være politi og fange alle de forpuelede bøller [img]http://gigagaming.dk/forum/uploads/emoticons/smile.png[/img] det er fedt at være civ men det bliver man træt af på et tidspunk. jeg er også ved at være træt af at være falk. politi er generelt fedt og man smiler og har det sjovt med de kovlydige civilie så de syntes at man er mega nice istedet for det andet der. jeg syntes at det her er en fed server med et fedt map med en fed modpack, gode staff og alt det der sukkersøde noget
Beskriv din rp karakterer:[b]han er en der har lavet meget lort sig tid og [/b][/color]=13px[color=#bfbfbf]=14px[b]vil han nu til og have et lovlig job som politi han vil godt til og hjælpe folk i stedet for og gør den fortræd[/b][/color]=13px[color=#bfbfbf]=14px[b]han brænder for det han gør og vil så derfor vil han godt til og være lovlig [/b][/color]
=14pxHar du nogen erfaringer inde for politiet:ja har været her føre
Hvad kan du bringe til korpset:jeg er god til snakke med folk er god til og holde hovedet koldt er god til og gør hvad der bliver sagt
tager mit arbejde seriøst
=14pxEr du indforstået med du kan blive fyret hvis du bryder regler:ja
Din underskrift:Erik Hasseriis
=14px
Ingame Navn:Erik Hasseriis
Hvorfor ville du med I politiet:Jeg vil gerne ind i Politi Da jeg gerne vil være polit igen og så er det en drøm og vel være en stor oplevelse for mig. jeg vel også ind da jeg ik gider og være medic eller civil mere jeg vel prøve noget nyt og tror politiet her i byen vel være et fedt sted. jeg elsker også hvad i laver og at i holder byen fri fra kriminelle og alle dem der bare er dumme og skulle skydes. jeg vel også vel være et fedt sted. jeg elsker også hvad i laver og at i holder byen fri fra kriminelle og alle dem der bare er dumme og skulle skydes. jeg vel også ind da jeg ser op til jeg og siden jeg hvar 24"da jeg begyndte med Rp"; vel jeg gerne være politiman .så jeg vel ind fordi jeg elsker Jeg og denne By/community
fordi at jeg elsker at være politi og fange alle de forpuelede bøller
det er fedt at være civ men det bliver man træt af på et tidspunk. jeg er også ved at være træt af at være falk. politi er generelt fedt og man smiler og har det sjovt med de kovlydige civilie så de syntes at man er mega nice istedet for det andet der. jeg syntes at det her er en fed server med et fedt map med en fed modpack, gode staff og alt det der sukkersøde noget
Beskriv din rp karakterer:han er en der har lavet meget lort sig tid og =13px
=14pxvil han nu til og have et lovlig job som politi han vil godt til og hjælpe folk i stedet for og gør den fortræd=13px
=14pxhan brænder for det han gør og vil så derfor vil han godt til og være lovlig =14pxHar du nogen erfaringer inde for politiet:ja har været her føre
Hvad kan du bringe til korpset:jeg er god til snakke med folk er god til og holde hovedet koldt er god til og gør hvad der bliver sagt
tager mit arbejde seriøst
=14pxEr du indforstået med du kan blive fyret hvis du bryder regler:ja
Din underskrift:Erik Hasseriis