[b]Ingame Navn: Jeff Nielsen
Hvorfor ville du med I politiet: [/b]Jeg vil gerne med i politi fordi jeg er en super flink og fair betjent, som dømmer på en fair måde, uden at det er for unfair. Jeg ved godt at der er regler, men hvis det kun giver et værre indblik på politiet som en helhed, kan jeg godt give en nedsat straf, hvis nødvendigt. Jeg er også god til at vurdere situationer, og så give en fair straf. Jeg er god til at sætte mig ind i andre folks tankegang, og tænke mig frem til hvad grunden og ideen i det de har gjort, kunne være.
[b]Beskriv din rp karakterer: [/b]Jeg er en meget lovlydig person som holder sig på den rigtige side af loven. Jeg voksede op i et dårligt miljø hvor jeg så folk dø dagligt og det var der jeg tænkte at jeg ville være falck redder. Da jeg var 18 år begyndte jeg at stjæle fra butikker men fandt hurtigt ud af at det ikke var den rigtige vej at gå så jeg valgte at stoppe alt mit kriminalitet og jeg tog afsked med mine såkaldte venner og fik en masse nye lovlydige venner. Nu laver jeg ikke længere kriminalitet men lovlige ting. Da jeg er lovlig kommer jeg jo længere i livet.
Har du nogen erfaringer inde for politiet: Jeg har været rigspolitichef på et par forskellige servere og har været Kaptajn for SERT/SWAT på en Engelsk serber så har en masse erfaringer
Hvad kan du bringe til korpset: Jeg kan bringe professionalitet, venlighed og gøre mit bedste for at give de civile et bedre indblik af politiet. Jeg har en masse erfaring, så har måske nogen idéer til at forbedre politistyrken
Er du indforstået med du kan blive fyret hvis du bryder regler: Ja
Din underskrift: [color=#c0392b][b][i][u]Jeff Nielsen[/u][/i][/b][/color]
Ingame Navn: Jeff Nielsen
Hvorfor ville du med I politiet: Jeg vil gerne med i politi fordi jeg er en super flink og fair betjent, som dømmer på en fair måde, uden at det er for unfair. Jeg ved godt at der er regler, men hvis det kun giver et værre indblik på politiet som en helhed, kan jeg godt give en nedsat straf, hvis nødvendigt. Jeg er også god til at vurdere situationer, og så give en fair straf. Jeg er god til at sætte mig ind i andre folks tankegang, og tænke mig frem til hvad grunden og ideen i det de har gjort, kunne være.
Beskriv din rp karakterer: Jeg er en meget lovlydig person som holder sig på den rigtige side af loven. Jeg voksede op i et dårligt miljø hvor jeg så folk dø dagligt og det var der jeg tænkte at jeg ville være falck redder. Da jeg var 18 år begyndte jeg at stjæle fra butikker men fandt hurtigt ud af at det ikke var den rigtige vej at gå så jeg valgte at stoppe alt mit kriminalitet og jeg tog afsked med mine såkaldte venner og fik en masse nye lovlydige venner. Nu laver jeg ikke længere kriminalitet men lovlige ting. Da jeg er lovlig kommer jeg jo længere i livet.
Har du nogen erfaringer inde for politiet: Jeg har været rigspolitichef på et par forskellige servere og har været Kaptajn for SERT/SWAT på en Engelsk serber så har en masse erfaringer
Hvad kan du bringe til korpset: Jeg kan bringe professionalitet, venlighed og gøre mit bedste for at give de civile et bedre indblik af politiet. Jeg har en masse erfaring, så har måske nogen idéer til at forbedre politistyrken
Er du indforstået med du kan blive fyret hvis du bryder regler: Ja
Din underskrift: Jeff Nielsen