[b]Ingame Navn: Fido Hansen
Hvorfor ville du med I politiet: Fordi jeg interessere mig meget for politiet, både IRL og ingame. Og fordi jeg har et mål inde i politiet, og det vil jeg gerne have fuldført.
Beskriv din rp karakterer: [/b][b]Det er en person på 21 år, som kommer fra politiet, men blev dsv. smidt ud. Jeg kom ind i det kriminelle liv, og begyndte at lave ulovlige ting, som at kører drugs osv. Nu vil min karakter gøre næsten alt for at komme tilbage i politiet. Og få det lovlige liv igen. Han håber på det, så han ikke lever det ulovlige bande miljø mere.[/b]
[b]Har du nogen erfaringer inde for politiet: [url=https://docs.google.com/document/d/1SwKKz_s721dCLhqTx4WYkkxmZR4J49IWYeF_PnrYxyc/edit?usp=sharing]CV[/url]
Hvad kan du bringe til korpset: En frisk ung gut, som kan tage tingene seriøst når det er nødvendigt. Men kan også godt tage noget sjov. (Og lave god RP)
Er du indforstået med du kan blive fyret hvis du bryder regler: Ja, det gør jeg
Din underskrift: Fido Hansen[/b]
Ingame Navn: Fido Hansen
Hvorfor ville du med I politiet: Fordi jeg interessere mig meget for politiet, både IRL og ingame. Og fordi jeg har et mål inde i politiet, og det vil jeg gerne have fuldført.
Beskriv din rp karakterer: Det er en person på 21 år, som kommer fra politiet, men blev dsv. smidt ud. Jeg kom ind i det kriminelle liv, og begyndte at lave ulovlige ting, som at kører drugs osv. Nu vil min karakter gøre næsten alt for at komme tilbage i politiet. Og få det lovlige liv igen. Han håber på det, så han ikke lever det ulovlige bande miljø mere.Har du nogen erfaringer inde for politiet: CV
Hvad kan du bringe til korpset: En frisk ung gut, som kan tage tingene seriøst når det er nødvendigt. Men kan også godt tage noget sjov. (Og lave god RP)
Er du indforstået med du kan blive fyret hvis du bryder regler: Ja, det gør jeg
Din underskrift: Fido Hansen